Calea Herculiană

7.1.10


Dragi temerari,



Ați pășit într-un nou an. Vă așteaptă multe provocări noi, sunteți gata să le faceți față? Ați parcurs până acum două căi și o nouă cale vi se deschide. Hercule a făcut 12 munci pe care un om normal le-ar fi făcut în ani întregi. Voi nu sunteți Hercule, nu veți avea 12 probe e îndeplinit însă, urmând exemplul lui de forță (fizică și psihică) și voință, vă invităm să le completați pe următoarele:



  1. Chiar dacă aveți sediul la dispoziție pentru întâlnirile voastre, prima provocare este să învățați să vă descurcați în natură, înainte să fiți puși în fața faptului împlinit.


Mergeți într-un loc preferat al vostru, în pădure, în parc, oriunde vă simțiți voi, ca patrulă, apropiați și construiți-vă un adăpost în care să încăpeți toți. Puteți folosi lemne sau, dacă vă numărați printre fericiții ce au zăpadă, în zăpadă.


Numiți adăpostul și confecționați un semn care să-i arate numele, ca un fel de firmă (din carton, pânză, lemn, piatră, etc). Faceți poze în timpul construirii lui. Nu uitați! Trebuie să fie prezentă toată patrula, să aveți la voi un element scout și mai ales, să vă distrați!



  1. Împărțiți-vă în două echipe (dacă e nevoie, mai aduceți cercetași, prieteni, etc). Mergeți pe un teren de sport/ sală de sport și puneți în mijlocul terenului 3 mingi diferite (fotbal, handbal, volei, baschet, tenis de masă, tenis de câmp) sau elemente ale altor jocuri de echipă (frisbee, cerc zburător, sau ce mai aveți voi corespunzător unui joc de mișcare).


Liderul sau un alt cercetaș neutru va arbitra. Fiecare echipa se va așeza in șir indian, ca un fel de șarpe. Ultimul din șir are o eșarfă în loc de coadă. Scopul vostru este să luați toate mingile fără să vă fie luată coada. Totodată, nu trebuie să îi lăsați pe ceilalți să ia mingile. Se ia câte o minge odată!


Când ați luat o minge, primiți 3 puncte și practic provocați cealaltă patrulă la jocul specific mingii alese. Trebuie să jucați cel puțin 5 minute. Se joacă până la 3, adică cine ajunge primul la 3, ia 3 p și revenim la jocul inițial. Vă rearanjați sub formă de șarpe și încercați să luați altă minge. Mingea deja folosită este scoasă din joc.


  1. Aflați care sunt cele 12 munci pe care Hercule le-a avut de îndeplinit. Cine i le-a dat? Din ce cauză? Faceți poze cu patrula când căutați informația și o poză în care să înfățișați una din probe. Adică voi alegeți una din probe și, așa cum ați realizat constelația și v-ați făcut poză, așa veți ilustra una din probe și vă faceți poză.



Important!


Termenul pentru Calea Sufletului s-a prelungit până azi, 07.01.2010, întrucât datorită unor probleme ale transfer.ro, multe dintre patrule nu au putut trimite provocările la timp. Aşadar, cei care aţi trimis provocările ieri sau astăzi, nu veţi fi depunctaţi.

Și pentru că vântul a bătut în direcția greșită când am tirmis mailul, termenul de predare a probelor este de 20 ianuarie 2010. Nu uitați, trimiteți pozele, filmulețele, jurnalul la adresa temerari@scout.ro .

0 comentarii: